MU Nymburk: Hodnocení utkání

02.04.2012 10:37

Nymburk – SK Union 3:2  (2:0)

Branky: Dosoudil, Štěrba

 

I když utkání proběhlo již v sobotu, zhodnotil jsem si utkání až po vychladnutí, až utichnou ve mně hodně kontroverzní emoce.

Do utkání jsme vstoupili velice aktivně a prvních dvacet minut nenasvědčovalo tomu, že si kluci utkání zkomplikují. Domácí v prvních dvaceti minutách nevěděli, kde jim hlava stojí a téměř se nedostali za půlku. Náš úvodní tlak bohužel nebyl vyjádřen vstřelením branky. A tak zaútočili domácí, respektive jeden jediný hráč, kapitán domácího mužstva, který na útočnou hru domácího mužstva stačil sám a hattrickem srazil Union do kolen.

O síle Polabanu v útočné fázi jsem věděl (druhý tým, který nastřílel nejvíce branek), a tak jsem zesílil střed obrany (Holzman, Dosoudil), kteří měli útočníka, jež se velkou měrou podílí na vstřelených brankách domácích, eliminovat. Opak se stal pravdou. Udělali jsme chyby, na které neustále upozorňuji. Tzn. přistoupit v době přihrávky k útočníkovi a znepříjemnit mu převzetí přihrávky. My udělali opak a od hráče jsme naopak ustoupili. Útočník se uvolnil a vstřelil branku. Druhá branka padla nakopnutém míči domácích, který jsme měli hrát z první a nenechat míč spadnout. Nestalo se tak a útočník se opět dostal k míči a opět skóroval. Poté po přestávce vsítil ještě jednu branku a Union byl na ručník. Kluci ale zbraně nesložili a dvěma brankami ještě utkání zdramatizovali. Čas jim na třetí branku již nezbyl.

Kluci si za začátek a konec utkání zaslouží pochvalu. Chyby jsou od toho, aby se člověk učil a vzal ponaučení. A tak z výsledku, který není až tak rozhodující, nedělám vůbec nic. Jen věřím, že si kluci vezmou z chyb ponaučení a budou se jich příště vyvarovat a do každého souboje půjdou naplno.

 

Co mě více naštvalo a vyvolalo ve mně bouřlivé emoce je chování kapitána Radka Skuhravého. Kapitán má jít příkladem mužstvu a nemůže si na hřišti dělat, co chce. Na začátku sezóny jsme si jasně řekli, co od něj požaduji, dal jsem mu šanci. Jsem trenér, který toto rozhodně akceptovat nebude. Více rozebírat nebudu, neboť je to interní záležitost mužstva. Skuhravý přišel po tomto utkání o kapitánskou pásku.

Dále mě překvapilo kolik trenérů Union najednou během utkání měl. Každý rodič najednou z tribuny kluky koučoval a radili jim, jak mají co zahrát. Při silném větru, který ten den na hřišti panoval, jsem se na lavičce mohl ukřičet. Někteří kluci potom nevědí, koho mají poslouchat, jestli svého současného trenéra, jestli bývalého trenéra, nebo rodiče.

Odkázal bych na kartičku respekt, aby rodiče nezasahovali do děje utkání. Myslím si, že Union rád dá prostor každému, kdo by chtěl vzít jakékoliv trenérské křeslo u mládeže. My budeme jenom rádi, když nám někdo pomůže, ale ne tímto způsobem!

I moji kluci, kteří sledovali mladší kamarády z tribuny, uznali, kolik rodičů utkání koučuje.

O vulgárním urážení rozhodčího a fanoušků domácích ani radši nebudu mluvit.

To byly pocity zklamání, které mi zkazily zbytek víkendu. Ne chyby v utkání a prohra mužstva.

Možná se na mě někdo po tomto hodnocení bude zlobit, ale asi jsem jiná škola.

 

Reportáž v předchozím článku.

 

Mladší žáci svého soupeře přehráli 3:2.